Regulamin forum

Przeczytaj, zanim zaczniesz korzystać z forum

Regulamin forum

Postprzez Madryt1 » 14 paź 2012, o 16:01

REGULAMIN FORUM

§1 - KONTO UŻYTKOWNIKA FORUM

1. Prosimy nie zakładać multikont. W przypadku ewentualnego zgubienia hasła, prosimy pisać pod służbowe maila, które dodane są pod spodem. Wygenerujemy nowe hasło, po czym napiszemy Ci nowe hasło potrzebne do zalogowania, na Twój adres mailowy.

2. Za każde przekleństwo, wyzwisko czy spam jest ostrzeżenie. Za 3 ostrzezenia, konto zostaje zablokowane na miesiąc, za 5 ostrzeżeń, na pół roku, a w przypadku otrzymania 10 ostrzeżeń, jesteśmy zmuszeni usunąć konto.

3. Za nieprawidłowości w zachowaniu na stronie, mozemy zablokować:
a) konto
b) adres e-mail, z którego zostało założone konto
c) adres IP komputera, z którego założono konto.

§2 - RANGI NA FORUM

1. Na naszym forum są trzy rangi, które użytkownik może otrzymać: Junior Admin (zostaje nim bardzo doświadczony moderator, co najmniej 0,5 roku stażu na stronie - udzielanie się na forum oraz Moderator (może zostać nim każdy użytkownik, który wykazuje do tego chęć i udziela się na forum.

2. Nie można zostać administratorem.

3. Jeśli ktoś chce zostać moderatorem zgłoszenia pisze na służbowego maila, albo na skrzynkę na forum. Decyzje o zostaniu moderatorem podejmujemy wspólnie, naradzając się.

4. Nie można ubiegać się o zostanie Junior Adminem. Wybieramy go sami i wysyłamy mu tylko propozycje współpracy.

§3 - FORUM

1. Mile widziane jest udzielanie się na forum i dodawanie tematów.

2. Za każdy spam, czy przekleństwo na forum, dajemy ostrzeżenie.

3. Zakazane jest promować strony dla dorosłych, usługi płatne na stronie.

4. Zakazane jest wyłudzać od innych dane osobowe, takie jak imię, nazwisko, adres i numer telefonu, oraz nakłanianie ich do wysyłania płatnych sms-ów.

5. Zabrania się zakładania tematów nie związanych z kategoriami.

6. Na forum może udzielać się każdy zarejestrowany użytkownik na stronie.

§4 - REGULAMIN

1. Regulamin jest redagowany wyłącznie przez administratorów.

2. Prosimy stosować się do podanego wyżej regulaminu.


Służbowy mail jednego z Administratorów (niestety drugi nie miał możliwości założenia takowego): madryt1eg@interia.pl

Służbowy mail administratora służy wyłącznie do pisania: propozycji, skarg czy niedomówień na TYM FORUM. Zaśmiecanie takowego e-maila będzie równoznaczne z dostaniem ostrzeżenia.
Proszę pisać w razie jakichkolwiek kłopotów.


Dziękujemy za uwagę,
Madryt1, Czernin
Madryt1
Administrator
Administrator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 10:42
 

Postprzez » 14 paź 2012, o 16:01

 
 

Re: Regulamin forum

Postprzez Czernin » 14 paź 2012, o 17:46

Chciałbym dodać, że rejestrując się, zarazem akceptujecie powyższy regulamin.
Czernin
Administrator
Administrator
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:29
 

Postprzez » 14 paź 2012, o 17:46

 
 
 

Powrót do Regulamin Forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość